Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
Historik

Vælg chat via ovenstående menu
Luk reklame

      

Hugo Games 2016-06-22

Aktiesnakken
GENMAB
Nyeste Først - Ældste Først   Side 1/2  
23/6 15:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Denne Q&A er overstået.
23/6 15:23
af Henrik Kølle
Selv tak - og tak for spændende og meget relevante spørgsmål, god midsommerfest !
23/6 15:23
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak Henrik. Vi har ikke flere spørgsmål. Mange tak for gode og informative svar. Vi glæder os til at følge Hugo Games fremover – og ser frem til at mødes med i ny Q&A ved fremlæggelsen af næste kvartalsregnskab. :-)
23/6 15:22
af Henrik Kølle
Derudover er jeg som nævnt selv underwriter med 12,5 mio. NOK..
23/6 15:22
af Henrik Kølle
Nøglemedarbejdere har på eget initiativ valgt at investere både i forbindelse med sidste års IPO og vores nuværende emission.
23/6 15:21
af Stroka
Har medarbejderene også hånden på kogepladen?
23/6 15:20
af Henrik Kølle
Det er jeg, der er ikke andre med ejerandele på over 5 pct. Jeg er selv underwriter med 12,5 mio. NOK..
23/6 15:19
af Stroka
Hvem er de store aktionærer i selskabet og forventes det, at de går med på aktieudvidelsen?
23/6 15:18
af Henrik Kølle
Hugo Games modtog først storaktionærmeddelelsen den 22. juni og vi offentliggjorde umiddelbart efter som reglerne tilskriver. Det er storaktionærens ansvar at informere finanstilsynet og selskabet rettidigt..
23/6 15:17
af collersteen
Der er d. 22. juni kommet en storaktionærmeddelelse om krydsning af 5%-grænsen i nedadgående retning med mere end 1 måneds forsinkelse. Hvad skyldes denne forsinkelse (misinformation af markedet?) og kan man som aktionær være sikker på at det ikke sker igen?
23/6 15:16
af Henrik Kølle
Det vil helt afhænge af hvilken virksomhed, der vil være tale om, der er mange faktorer som spiller ind her, derfor er det svært at give et konkret svar, der rækker udover hvad jeg allerede har skrevet
23/6 15:14
af collersteen
I har meldt ud at I gerne vil købe cash flow positive virksomheder op - skal I låne til det også? Eller er op til 30 mio. NOK nok til at finde en interessant virksomhed?
23/6 15:14
af Henrik Kølle
Det har vi valgt ikke at offentliggøre, men jeg kan godt uddybe at de store omkostningsposter er udviklingsomkostningerne som afholdes løbende og aktiveres på balancen..
23/6 15:13
af Stroka
Hvad er jeres månedlige burn?
23/6 15:13
af Henrik Kølle
Det forventer vi at være ved udgangen af indeværende år..
23/6 15:12
af Lorca
Hvornår bliver Hugos games cashflow positiv.
23/6 15:11
af Henrik Kølle
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt er svaret ja. Med de NOK 30 mio. får vi det nødvendige likviditetsberedskab i perioden frem til vi er cash flow positive, hvorefter målet er at vores positive cash flow skal finansiere den organiske vækst..
23/6 15:10
af collersteen
Jeg formoder at de 30 mio. NOK er nok til at bringe jeres regnskab i balance som minimum - under hvilke overordnede forudsætninger til f.eks. omsætning?
23/6 15:10
af Henrik Kølle
Ja, aftalen med disse stjerner er, at de skal "poste" på alle deres sociale medier, ca. én gang i måneden om vores spil. Det er en eksklusivitet vi har. Dog så er der nogle undtagelser, eksempelvis så optræder Ronaldo også i Fifa-spillet. Men Nyjah Huston og Cam Newton er eksklusivt på alle kategorier indenfor mobilspil..
23/6 15:08
af Helge Larsen/PI-redaktør
Brander de pågældende andre mobilspil?
23/6 15:07
af Henrik Kølle
De belønnes med en royalty af indtjeningen fra spillet..
23/6 15:06
af Henrik Munthe-Brun
I satser meget på store navne for at brande jeres spil. Er det ikke meget dyrt at signe med så store navne? Hvordan aflønnes de? Får de royalty efter antallet indtægterne fra spillet?
23/6 15:06
af Henrik Kølle
Tror du tænker på spillet med Ronaldo og Hugo, som udkom for et år siden. Vi lærte, at når vi laver spil med verdensstjerner, så skal det være med deres DNA og miljø. Kombinationen af en trold og en fodboldspiller på skateboard ramte ikke lige den, hvor den skulle..
23/6 15:05
af Stroka
Hvad gik der galt med det ”gamle” Hugospil?
23/6 15:04
af Henrik Kølle
godt og relevant spørgsmål, det har været en meget lang proces, med gensidig opbygning af tillid og så har de haft adgang til testversionen af nogle af vores spil og er imponeret over den kvalitet vi har i vores spil i casual kategorien, hvor Doodle Jump hører til..
23/6 15:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvorfor har Lima Sky valgt jer til det?
23/6 15:01
af Henrik Kølle
Vi anser selv denne aftale for at være et stort scoop for os. Doodle har mere end 300 mio. down-loads og er blandt de 5 mest downloadede apps på Appstoren. Derfor er det meget spændende for os, at det er Hugo Games som skal lave det næste Doodle Jump spil, et spil som bliver det første siden udgivelsen af det nuværende spil for 6 år siden..
23/6 15:00
af Henrik Kølle
Det er et samarbejde som vi forventer utrolig meget af. Vi er stolte over samarbejdsaftalen og kan næste ikke vente med at lancere spillet forventeligt primo næste år. Det er os som udvikler spillet og vi har en 50/50 split på indtægterne. Desuden har vi som en del af aftalen adgang til at promovere andre Hugo Games spil på dette nye Doodle Jump spil.
23/6 15:00
af Lorca
Kan du fortælle nærmere om samarbejdet med Lima Sky .
23/6 14:59
af Henrik Kølle
Vi er et mobilspils selskab og har et dedikeret fokus på mobiltelefoner og tablets..
23/6 14:58
af Lorca
Har I planer om at bruge jeres spil på flere platforme end nu?
23/6 14:58
af Henrik Kølle
Vi har et ubetinget fokus på gratisspil, det som populært kaldes fremium spil med mulighed for tilkøb og reklamer..
23/6 14:57
af Lorca
Har I størst fokus på gratisspil med in-game purchase eller spil der købes fra bunden af?
23/6 14:57
af Henrik Kølle
• 3 ”engine” dvs. nye spil er et langt stykke hen ad vejen begrænset til nye algoritmer og grafik..
23/6 14:56
af Henrik Kølle
Vi lancerer følgende: • Ronaldo KickNRun, casual game, hvor der kommer PvP (player versus player i realtime) up-dates meget snart • Hugo Flower Flush, er vores førte match-3 spil (dvs. Candy Crush kategorien) • Nyjah Huston, skateboard spil • Cam Newton, casual game, hvor der er fokus på Cam Newton - en af USA’s største sportsstjerner og samtidig en stor entertainer, som får sit eget tv-show i USA senere i år. • Fabulous, match-3 spil. Vi har nu brugt mere end et år på at udvikle vores match-
23/6 14:54
af philipgunst
1. I har 8 forskellige spil i jeres produktportefølje på nuværende tidspunkt – beskriv hvordan spillene adskiller sig fra hinanden. Er der et gennemgående tema i spillene eller er de meget forskellige? 2. Hvordan adskiller Hugo Games sig fra de titusindvis af andre mobilspilsudbydere i branchen på verdensplan? 3. Har i planer om at bruge jeres IP’s til flere end ét spil?
23/6 14:54
af Henrik Kølle
Vi anser markeder som USA, Rusland, Europa og Kina som vores vigtigste og væsentligste markeder..
23/6 14:53
af Henrik Kølle
Og så skal det tilføjes, at vi naturligvis også forventer os en del af Ronaldo spillet - i sagens natur..
23/6 14:53
af Henrik Munthe-Brun
Hvilket marked er jeres vigtigste på nuværende tidsp unkt i forhold til indtjening?
23/6 14:53
af Henrik Kølle
i de territorier, hvor Hugo har en høj kendskabsgrad, det er lande som Norden, Europa og Rusland..
23/6 14:52
af Henrik Kølle
Svært og godt spørgsmål, vi har store forventninger til alle vores spil…. Men jeg har personligt store forventninger til det kommende Doodle Jump spil. Når det så er sagt, så vores kommende spil med de 2 amerikanske sportsstjerner; Nyjah Huston og Cam Newton også super spændende, da de adresserer meget konkret det amerikanske marked, et marked som tegner sig for 55 pct. af omsætningen på Appstoren. Og naturligvis har vi også positive forventninger til vores kommende spil med Hugo, ikke mindst
23/6 14:49
af Lorca
Hvilket spil forventer i jer mest af?
23/6 14:49
af Henrik Kølle
Den er bedre, på Google Play er den 4,7, hvilket er en meget høj rating, normalt vil man sige, at en rating på 4,3 - 4,4 er en god rating. konkurrerende spil ligger i det sidst nævnte interval..
23/6 14:48
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvor god er ratingen i forhold til andre kendte spil i samme "boldgade"?
23/6 14:47
af Henrik Kølle
udtryk for, at vi tror meget på spillet og spillets gamedesign. Vi lancerer meget snart en opdatering til spillet, hvor det vil være muligt at lave "player versus player" realtime i spillet..
23/6 14:46
af Henrik Kølle
Vi har valgt ikke at offentliggøre segmentoplysninger på dette niveau, så det kan jeg desværre ikke, men som vi har været ude at nævne, så har spillet rigtig gode placeringer på rankings ud fra antal downloads globalt ligesom spillet har nogle meget fornemme ratings, så vi ser meget positivt på spillets udvikling. Det er vigtigt at gøre sig klart, at en del af mobilspilgenrens dna er, at spillene løbende udvikles og opdateres, det sker for KickNRuns vedkommende ca. hver 3. uge, det er også et
23/6 14:43
af collersteen
Hej. Et par spørgsmål? Kan du hæfte et par ord på den nylige lancering af Ronaldo-spillet? Til dato er det over eller under jeres forventning ift. dels antal downloads, dels omsætning fra spillet?
23/6 14:42
af Henrik Kølle
Vi er lidt tilbageholdne med at gå for meget i detaljer omking vores gamedesign på nye spil – dels er der de konkurrencemæssige hensyn, dels er det en kreativ proces, hvor ting kan forandre sig undervejs. Men jeg vil gerne slå fast, at det bliver med stor respekt for de respektive stjernes DNA – så det bliver helt sikkert et skateboard spil og spillet med Cam Newton vil blive et spil, som er loyalt overfor Cam Newtons DNA..
23/6 14:41
af collersteen
Kan du løfte lidt af sløret for de nye spil med Cam Newton og Nyjah Houston - bliver det i samme stil som Ronaldo-spillet? Men blot i en anden setting end Paris og med en oval bold / skateboard istedet for en rund fodbold? Eller bliver selve spillet helt anderledes?
23/6 14:41
af Henrik Kølle
Vi har valgt ikke at offentliggøre detailoplysninger på de enkelte spil, så det kan jeg desværre ikke oplyse i forhold til Ronaldo-spillet – Der kan laves mange estimater på de forskellige niveauer af daglige brugere af spillet…. og lad mig sige det sådan at 500.000 daglige brugere vil være en god bund..
Nyeste Først- Ældste Først   Side 1/2