Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
Historik

Vælg chat via ovenstående menu
Luk reklame

      
23/6 14:39
af collersteen
Jeres 2016-forventning til gross profit på 20-25 mio DKK - I hvilket niveau ligger forventningen på Ronaldo-spillet til Daily Active Users (DAU) og Average Revenue Per Daily Active User (ARPDAU) for at I når det mål? I et interview på Hegnar.tv har du sagt at 500.000 DAU er ganske godt. Vil det bringe jer komfortabelt i mål ift. 2016-forventningen?
23/6 14:38
af Henrik Kølle
robust både forretningsmæssigt og finansielt..
23/6 14:38
af Henrik Kølle
Provenuet skal sikre det nødvendige likviditetsberedskab, så vi kan blive ved med at tegne nye spændende kontrakter, øge marketingsindsatsten og styrke organisationen, der samlet vil skabe bund i forretningen og dermed mere værdi for aktionærerne. Herudover forfølger Hugo Games ligeledes muligheden at købe et eller flere interessante mobile gaming selskaber, der passer ind i den overordnede vision og strategi for Hugo Games. Et tilkøb af en cash flow positiv virksomhed vil gøre Hugo Games mere
23/6 14:37
af collersteen
I har netop offentliggjort at ville hente 30 mio. NOK i en garanteret emission? Kan du give en indikation af hvordan de 30 mio. skal allokeres?
23/6 14:36
af Henrik Kølle
den type casual spil er meget "law of big numbers" imodsætning til nogle af hard-core strategi spillene, som har færre brugere til gengæld er indtjeningen per bruger meget højere..
23/6 14:35
af Henrik Kølle
hvor stor skalerbarheden og potentialet er, det er også baggrunden for, at vi har lavet et partnerskab med vedr. det næste Doodle Jump spil, den oprindelige version er down-loadet i mere end 300 mio. eksemplarer og gør det til et af verdens mest down-loadede spil
23/6 14:34
af Henrik Kølle
De 2 spil (Hugo Troll Race 2 og Axe in Face 2) udkom sidst i 1. kvartal og i 2. kvartal har vi så lanceret Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run og Flower Flush. Skalérbarheden i mobilspil er utroli stor, et godt eksempel er Supercell som netop er køb af Tencent. Sidste år kom der en spil som hedder "Crossy Road" det fik i løbet af meget kort tid 10 mio. daglige unikke brugere, og med en ca. omsætning på 10 øre per daglig brugere på sådan et type spil, så viser det med al tydelighed
23/6 14:32
af philipgunst
1. Omsætningen for første kvartal endte på 792.000 og i har et mål om at bruttoresultatet skal ende et sted mellem 20 og 25 millioner DKK for helåret 2016. I lancerede to spil under første kvartal og mangler at lancere 7 mere i 2016 – hvordan kan det regnestykke nogensinde give 20-25 millioner?
23/6 14:31
af Henrik Kølle
I 2016 forventer vi en Bruttofortjeneste i niveauet DKK 20 millioner til DKK 25 millioner. EBITDA forventes at ligge i intervallet fra DKK 3,0 millioner til DKK 7,0 millioner..
23/6 14:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Lad os starte med at få kort rids af de økonomiske hovedpunkter for selskabet samt forventningerne til 2016.
23/6 14:30
af Henrik Kølle
Tak jeg glæder mig også !
23/6 14:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
Velkommen til CEO Henrik Kølle fra Hugo Games. Det glæder os, at du for første gang deltager i online Q&A chat med vore brugere . Det er også første gang, at vi har besøg af børsnoteret spiludvikler.
23/6 14:27
af Henrik Kølle
Hej Helge, ja jeg er online og glæder mig :-)
23/6 14:27
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hej Henrik, Er du online?
23/6 14:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Denne Q&A med CEO Henrik Kølle fra Hugo Games starter kl. 14,30.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 2/2