Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Hej Doctor...Du skriver "hvorfor", og for..


71996 Teddyb 27/3 2015 11:30
Oversigt

Hej Doctor...Du skriver "hvorfor", og formentlig i relation til spørgsmålet om, hvorfor der ikke blev nævnt noget om patent på investordagen.

Kom du frem til et svar om hvorfor/hvorfor ikke??

I øvrigt tak for dette site, hvor god tone er et must, også selv om man ikke er enig.

Jeg har været aktiv på Euroinvestor, men syntes der er alt for meget "fnidder" og alt for lidt substans.

En i øvrigt ganske velbevandret skribent inden for biotek (ikke nødvendigvis en deraf succesfuld investor) valgte at gå ud af Bioporto idet personen havde set en emission komme til Bioporto pga opkøb af anden virksomhed.
Emission har jeg ikke læst noget om selv omend jeg ved at CEO for en god tid siden sagde, at der ikke ville blive emissioner til drift (hvilket er gentaget på investordagen) men at det godt kunne komme på tale ved et evt opkøb.

Jeg ser ikke at det har været diskuteret i dette forum, men vil meget gerne høre jeres meninger.



TRÅDOVERSIGT