Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Laks, Genmab og Bavarian i "Millionærklubben"


71997 Helge Larsen/PI-redaktør 27/3 2015 11:58
Oversigt

Jeg er på fra 6 min. med gårsdagens kursfald i lakseaktierne (specifikt Bakkafrost) og kursfaldet i bioteksektoren (selskabsspecifikt Genmab og Bavarian.

http://www.radio24syv.dk/programmer/millionaerklubben/11435385/millionaerklubben-27-03-2015/



27/3 2015 15:42 mccarthy 171999



Hej Helge.
Efter min fejlagtige antagelse at kronekursen ikke holdt er jeg tilbage i Bakka. Mit bud ligger på 169,75 og minus udbytte på vist 6,90 Nkr så er prisen i mine øjne i den bedre ende. Nkr kursen ligger stabilt på en 86-87 og vil vel stige over de næste år???
Jeg er som dig enig i at foderprisen vil stige og derved at udsalgsprisen på laks vil blive mindre i første omgang. Men jeg rejser en del og føler jeg at laks er kommet på bordet i en række nye lande; eksporten vil stige. Kvalitet, kvalitet, kvalitet er vist ordet i denne branche så må profitten komme derefter.
Update - fik ikke handelen igennem. Kursen gik under min streg kurs, men steg umiddelbart efter så jeg er ikke i Bakka endnu.



TRÅDOVERSIGT