Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Questerre


76130 benjaminboe 5/8 2018 22:26
Oversigt

Nu har jeg fulgt den her yoyo aktie i snart et par år. nu ligger vi i 3 nok. er det ikke en bund? selvom mange analytikere mener olieprisen skal ned, virker det som om regeringen i canada forsørger at sætte en bæredygtig ramme om udvindingen. dvs der burde være en stor upside langsigtet. Med mindre der er noget jeg har misset for nyligt - som så i øvrigt har skabt det store gab i kursen? På forhånd undskyld hvis jeg spammer. mvh



10/8 2018 14:47 Centine 276135



Jeg vil nødigt fremstå som en QEC ekspert, bare så jeg ikke lover for meget.

Mit indtryk er at folk som kender Quebec og oliesektoren derovre, ikke er så optimistiske mht. at fracking forbudet i Utica, som var det der slagtede QEC, bliver blokeret eller omstødt. Når jeg læser de udmeldinger der kommer fra QEC og Michael Binnion (deres CEO), så virker de heller ikke tillidsvækkende. Dermed er deres mulighed for at få en ROI på deres indtil videre mest fremskredne projekt jo ikke gode. Såvidt jeg husker udløber licensen også på et tidspunkt, og så har det været mange års spildte kræfter (kan nogen, mcjean?, bekræfte det?).

Samtidigt har QECs andre initiativer noget længere udsigt.

Så det er meget kort min opfattelse af situationen. Selv har jeg reduceret ned til et minimalt frimærke.



TRÅDOVERSIGT