Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

TRAFIKKEN SÆTTER NY OKTOBERREKORD PÅ PROINVESTOR


78580 Helge Larsen/PI-redaktør 31/10 2019 18:39
36
Oversigt

Et socialt community på internettet er for mange et "hjem", hvor man møder sin "familie" og "venner".

Et sådant hjem kan man føle sig afhængig af. Det uafhængigt, hvor dysfunktionelt hjemmet end er.

Jeg arbejder med communitys indenfor vidt forskellige interesseområder på de sociale medier. Alle steder har jeg samme tilgang. Det skal være et behageligt og trygt hjem for alle.

Omgangstonen skal være venlig og respektfuld. Vi har jo ikke noget kropssprog at aflæse - kun det skrevne ord.

PROINVESTOR.com og PROINVESTORS AKTIESNAK på Facebook har ved dagens månedsafslutning sat trafikrekord med hensyn til antal signups, unikke brugere og sidevisninger en oktober måned siden opstarten i 2008.

Tak for jeres store indsats og jeres donationer til vores drift.

Med venlig hilsen

Helge Larsen, Redaktør




1/11 2019 10:19 Kongkurs 678601



Selv tak - for det store arbejde, og den fine indsats gennem mange år :−)



1/11 2019 10:49 olden 778604



Tak for et sted hvor vi kan mødes, og få ideer til vore handler, og tak for det enorme arbejde du udfører.
ps det er nok imod storkapital / bankers interesser.



5/11 2019 08:20 Opr2nist 078728



Hej Helge
Er det muligt at udvide "Aktiedebatten" vinduet på forsiden med en kolonne til emnet?
Kolonnen med "for 8 minutter siden" kunne måske til gengæld fjernes.
Hilsen Leif



5/11 2019 14:16 Helge Larsen/PI-redaktør 078767



Hej Leif, Vi har desværre ikke nogen emne-kategorisering på indlæg. Her har vi kun overskriften.

Jeg foreslår derfor, at man starter alle aktie-specifikke indlæg med selskabsnavnet eller tickeren.



TRÅDOVERSIGT