Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Braincool


78772 henningoslo 5/11 2019 15:55
Oversigt

For dem som vil se en konkret præsentation af Braincool er her link til seneste præsentation på Aktiesparer-dagen i Göteborg forleden: https://www.aktiespararna.se/tv/live
Vælg Sal nr 4 og gå ind på 4 timer og 53 minutter og hør Martin Waleij præsenterer dette spændende firma



7/11 2019 10:45 henningoslo 078897






7/11 2019 14:02 henningoslo 078908






7/11 2019 15:51 johnny57 078916



Jeg ville gerne se at der snart sket noget, har fulgt denne aktie en del år nu, det eneste der er sket at de er blevet mindre værd, og at jeg har spin off aktier og andet. Hvad er udsigten til at fortræffelighederne bliver udløst ?.



18/11 2019 12:22 henningoslo 079298



Hej johnny57. De har netop haft en overtegnet emission og flere gode resultater i studier som blev gennemgået på denne weekeends American Heart Meeting i USA. De er virkelig ved at have gødet jorden og står stærkt når der forhåbentligvis på baggrund af disse studier, som viser at det er af signifikant betydning hurtigt at få kølet patienter som får en hjertetilfælde, kommer ændrede retningslinjer for hvordan disse patienter skal behandles. Jeg tænker noget i stil med at der ved enhver hjertestarter også er en køler da det ikke er nok at overleve hjertetilfældet. Kølingen gør at dine hjernefunktioner bevares bedre da et hjertetilfælde normalt (kan) skader dine neuroligiske evner betydeligt.
Derudover har de gang i andre ting som kan blive meget større end dette f.eks på området omkring at forebygge kemopatienters voldsomme generende slimhinde betændelser i munden. Lykkes det dem her er det et meget stort marked da der ikke findes andet end smertedæmpende i dag mens Braincool har et tilbud om forebyggende således at det slet ikke opstår (så vidt jeg har forsået) og det kan spare hospitalerne for milliarder til den medicin man giver i dag.



TRÅDOVERSIGT