Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Astralis


79233 Slyng1 15/11 2019 19:53
Oversigt

Har nogen overvejet at tegne aktier i Astralis ?



15/11 2019 20:22 Helge Larsen/PI-redaktør 279238



Jeg vil opfordre alle til at sætte sig godt ind i casen. Man kan bla. deltage her:

Førende virksomhed i esport-industrien søger notering på Nasdaq First North.

Astralis Group står over for en snarlig børsnotering og i den forbindelse inviteres du til en aften i Tivoli Congress Center, hvor CEO Nikolaj Nyholm vil give et indblik i, hvad man kan forvente sig af den hastigt voksende virksomhed, og hvilke visioner der ligger bag, når man vil være det definitive brand inden for esport og digital underholdning.


Hvem er Astralis Group?
Astralis Group er førende i en global industri i rivende vækst. Organisationen udvikler tophold inden for de mest populære esportsgrene og råder over stærke digitale brands, der oplever enorm interesse og engagement overalt på internettet såvel som i de traditionelle mediekanaler.


Derfor er esportbranchen værd at holde øje med
Esport har, uden sammenligning, den hurtigst voksende fanbase inden for professionel sport på globalt niveau. Indenfor Counter-Strike - hvor Astralis-holdet er det mest vindende nogensinde - har de største turneringer flere seere end Eurovision, X Games og OL, og kampene sendes i Danmark live på flere nationale tv-kanaler.


I 2019 forventes antallet af esport-seere på globalt plan at være 443 millioner. Fremadrettet forventes antallet af seere fortsat at vokse kraftigt og estimeres at nå 595 millioner i 2022. Astralis Groups teambrands og mediekanaler har en 100 % international seerbase med ubegrænsede muligheder for at nå et globalt publikum. Esport-markedet forventes at vokse med 20 % om året de kommende år og er allerede i dag et milliardstort marked målt i USD. Esport-industrien udvikler sig hastigt og går nu ind i en mere moden og lukrativ fase.


Udbydes hos Nordnet

Læs mere om Astralis Groups notering her og se, hvordan du kan tegne aktier i forbindelse med selskabets notering på Nasdaq First North. Tegningsperioden løber fra den 18. november til og med den 29. november.


Kom med til investormødet

Dato: 20. november kl. 16:30

Sted: Tivoli Congress Center, Arni Magnussons Gade 2, 1577 København


Program

- 16:30 Dørene åbner til foyer og auditorium

- 17:00 Præsentation v/ Nikolaj Nyholm (CEO, Astralis Group)

- 18:00 Q&A med ledelsen i Astralis Group

- 18:30 Afrunding og mulighed for 1 til 1 i foyeren

- 19:00 Tak for i dag


Der vil være kaffe, the, soft drinks og snacks i foyeren.


Tilmelding

Arrangementet er gratis, og du kan tilmelde dig på knappen nedenfor.


Vi glæder os til at se dig.


Venlig hilsen

Nordnet

Tilmelding og yderligere information:

https://www.astralisgroup.net/events/road-show-danish?utm_source=ACS&utm_medium=email&utm_campaign=DK%20Astralis%20IPO%20%282.%20udsending%29#tilmelding



16/11 2019 09:15 jkj 279253



Deres regnskabstal skræmmer mig, så nej herfra. Men et spænnende selskab som jeg vil følge udviklingen i.



16/11 2019 11:49 Svend Dellepude 079261



Lyder lidt som en and.
1 godt hold, og 2 fuser hold.
underskud i 17,18,19.
Samlet underskud på ca 132 millioner.
Så øh lidt en bold aktie i min optik.



16/11 2019 12:19 Arne A 179264



og nu en kapitaludvidelse på over 125 mio til dækning af nye underskud. Med en markedsværdi over 500 mio virker prisen på aktien til at være hårdt pumpet med anabolske steroider:
Jeg holder mig til at købe en eurolotto kupon



16/11 2019 14:09 casperblom 179269



2 fuser hold? Deres Fifa hold er helt nystartet, og Origen (League of legend holdet) er kun 1 år gammelt.

Derudover så sidder Astralis Group på 1 slot i den officielle Leauge of legend liga som bliver handlet til en værdi på 35-45M $.. Alene det slot udgør så halvdelen af værdien på hele selskabet.

Derudover er der hele det internationale aspekt med deres enorme fanbase. Der blev set 40 millioner TIMER af Astralis på Youtube sidste år. Det er der vidst meget få fodboldhold der kan være oppe på siden af :)

Jeg har selv tegnet aktier i casen, og det er ikke fordi jeg er fan af Astralis, men fordi jeg ser en rigtig fornuftig businesscase. Har aldrig ejet fodboldaktier.



16/11 2019 18:19 Svend Dellepude 079275



Origin er nu et gammelt hold, hvem husker ikke backdoor xpeke :)
Origin har ingen top stjerne spillere på deres hold overhoved, så det kan hurtigt blive ret dyrt.
Siden 2016 har de i penge præmier slæbt 90k euro hjem. Husk også på at de blev stemt hjem i 2017 fordi de var for ringe.
Det er rigtigt at Origins plads i LEC har en værdi, da league kører med franchise modellen, hvor indgangs biletten kostede 8-10mill euro.
Her får Origin så del i overskuddet baseret på antal views oma.

Kan så ikke lige se hvordan den så nu skal koste 35-40mill$. faktum er dog at hvis de sælger den, så har de jo et hold mindre, og hvis den virkelig var så meget værd, hvorfor lånte astralis group så ikke bare en bunke penge i banken med sikkerhed i deres plads i LEC.
Jeg beklager men der er for mange, ups og hovsa'er i det her regnestykke.
Men jo astralis har et godt CS hold, men tjene penge det kan de ikke finde ud af.



18/11 2019 16:07 casperblom 079307



Du har tydeligvis mere styr på e-sport end mig, så det lyder meget sandsynligt. Jeg kigger kun på businesscasen, og tror på at de kan løfte e-sport til et helt nyt niveau.

Årsagen til at den nu skal koste 35-40M $ er blot fordi de andre slots bliver solgt til det;

https://www.twingalaxies.com/feed_details.php/5518/immortals-to-join-lcs-after-optic-gaming-reportedly-sold/6

https://esportsobserver.com/evil-geniuses-lcs-return/



16/11 2019 12:34 Helge Larsen/PI-redaktør 279265



Marthine og jeg kommer til Astralis investormøde. Jeg ser et stort potentiale i E-sport. Det samme gør Parken Sport og Entertaiment også. Hvorvidt det fundamentale i lige Astralis har en fremtid vil jeg gerne vide mere om.

Sej vido iøvrigt:






16/11 2019 14:24 Arne A 379270



og straks efter den video dukkede der hos mig en video op med Niels Hausgaard. Hjernerystelse hedder den :)



21/11 2019 16:58 Slyng1 179405



Hvordan gik investermødet ? Er der et økonomisk grundlag for esport ?



21/11 2019 17:12 Helge Larsen/PI-redaktør 079407



Se med fra Astralis Groups investormøde i Tivoli Congress Center.

https://www.facebook.com/astralisgroup/videos/2627754584152671/



21/11 2019 17:14 Helge Larsen/PI-redaktør 079408






TRÅDOVERSIGT