Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

PRIVATINVESTORER: ENORM TRO PÅ FORSAT AKTIEFREMGANG


79481 Marthine/PI-Redaktør 24/11 2019 12:06
2
Oversigt

"Økonomisk Ugebrev holdt forleden et velbesøgt investormøde i Berlingskes konferencesal på toppen af Berlingske huset i Pilestræde med knap 100 deltagere. Vi havde besøg af North Media, Bavarian, Better Collect og Astralis, der holdt gode oplysende indlæg.

Af vores egen arrangør, redaktør Steen Albrectsen, var jeg blevet inviteret til at holde et indlæg om udsigterne på aktiemarkedet. Noget, jeg lidt modstræbende sagde ja tak til. Modstræbende fordi udsigterne lige nu er mere end almindeligt tågede, og det er umuligt at komme med seriøse skråsikre holdninger til retningen de næste 3-6 måneder.

Så jeg benyttede det gamle trick, nemlig at sende spørgsmålet videre til publikum: Hvor tror I markedet er henne om tre måneder fra nu? Højere, lavere eller uændret? Håndsoprækningen viste en overraskende optimisme: 2/3 tror på stigende aktiemarkeder, ca. 30 procent tror på uændrede aktiemarkeder, og kun ca. fem procent tror på kursfald herfra"...

LÆS MERE: https://ugebrev.dk/featured/langers-enorm-tro-hos-private-investorer-paa-fortsat-aktiefremgang/



TRÅDOVERSIGT