Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Agat ejendomme


79953 Match 6/12 2019 18:40
2
Oversigt

Agat Ejendomme, der aflægger regnskab den 11/12 her 16.50 meddelt, at de sammen med en partner har solgt en parkeringskælder på Amerikaplads i København. Købesummen er aftalt til 335 mio. kr. som partnerne deler 50/50. Agat skriver, at salget indbringer en pæn avance.

Når jeg lægger denne nyhed ind i vores debatside hænger det sammen med fortsættelsen af Agats børsmeddelelse. De skriver nemlig, at salget understøtter deres forventninger om et resultat på mellem 0 og 10 mio. kr.

Umiddelbart kunne det tolkes som om der så er større afskrivninger/tab andre steder i koncernen. Jeg har ikke længere aktier i selskabet, og afventer spændt, om de nok engang må konstatere tab på driften.



6/12 2019 19:02 tumult 379956



Undskyld Match, jeg så ikke dit indlæg i min glæde.

Jeg tror de denne gang får et rigtig pænt overskud også på driften som jeg skrev i den sidste tråd:
https://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=79568&thread=50&start=50

Med lidt held er alle 227 lejligheder i Polen nemlig afleveret til køber inden regnskabet.

Jeg må sige at jeg aldrig har været mindre nervøs op til et regnskab.



TRÅDOVERSIGT