Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Cbrain


81532 pbj@pbj-vin.dk 7/2 2020 14:04
Oversigt

Hvorfor skal den så langt ned i dag.. ?



7/2 2020 14:17 Stockwatch1 381533



En investor mener den er steget for meget. Se Børsen. Han ejer dog selv aktien og har ikke tænkt sig at sælge. Utroligt så meget panik en sådan artikel kan skabe. Jeg er målløs.



7/2 2020 14:20 281535



Der er nogle som sidder og styrer et pump&dump - jeg kunne godt mistænke vores ven i Børsen i dag ;−)

*Er ikke længere aktionær, men har været det adskillige gange de seneste år.



10/2 2020 10:57 Martin7100 181586



Sikke noget sludder, at tro en "ven" i Børsen kan styre pump and dump fordi han kommer med en udtalelse.



10/2 2020 11:04 Helge Larsen/PI-redaktør 181587



Pas på med den slags injurierende kommentarer Niels. ProInvestor lægger ikke platform til for den slags.



10/2 2020 11:26 181588



Nårh, der var som ikke noget injurierende i det. Enhver investor der går ud i et stort dagblad og siger, at hans investering er steget for meget fjerner al tillid... Og styring af kommunikation vægter temmelig højt på listen over, hvordan man kan styrer en kurs der pludselig er så volatil.
Mere lå der ikke i det.

Det er vel ret indlysende - hvis man tager analytiker-brillerne på - at der har været tale om et pump&dump angreb på aktien. Hvis der er to holdninger til det, så kom da endelig med nogle velbegrundede argumenter.



10/2 2020 11:30 Helge Larsen/PI-redaktør 181589



Det duer ikke dette her. Så er den ikke længere.

"Der er nogle som sidder og styrer et pump&dump - jeg kunne godt mistænke vores ven i Børsen i dag". ;−)



10/2 2020 11:38 081590



Modtaget - jeg dropper mine glimt-i-øjet-udtalelser.

Men injurierende er det altså langt fra. Slet det hvis du mener det ikke overholder en god tone :−)



10/2 2020 11:47 Helge Larsen/PI-redaktør 481591



Det har ikke noget med tonen at gøre.

Jeg og ProInvestor er tidligere blevet stillet til regnskab for tilstedeværelsen af den slags personligt rettede injurier her på sitet. Det skal vi ikke bruge vores tid på. Derfor min henstilling. :−)




10/2 2020 12:31 381593



Hvis jeg så skal komme med noget indhold til gengæld i forhold til aktiekursen, så er jeg ret imponeret over, at der er så stærkt et "sikkerhedsnet" på købesiden selvom volatiliteten er virkelig stærk.

Nu har jeg fulgt aktien igennem mange år, og der sker som regel det, at volatiliteten falder markant efter et par dages handel. Den stiger i det her tilfælde, hvilket er lidt "unormalt" om man vil, fordi der er en stærk købeside.



7/2 2020 15:18 pbj@pbj-vin.dk 281542



Fandt artiklen i Børsen. ok... så er det vel også lidt investorernes egen skyld at den falde, da de selv holder kog under gryden !



7/2 2020 20:03 tommycarstensen 681554



Investor efter kursstigning til aktie på 442 pct: "Vi er ude hvor isen er ved at være tynd"
https://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/241853/artikel.html

Nedenstaaende citat bliver jeg aldrig traet af...

'What Were You Thinking?'
https://thefelderreport.com/2017/10/26/what-were-you-thinking/
"At 10 times revenues, to give you a 10-year payback, I have to pay you 100% of revenues for 10 straight years in dividends. That assumes I can get that by my shareholders. That assumes I have zero cost of goods sold, which is very hard for a computer company. That assumes zero expenses, which is really hard with 39,000 employees. That assumes I pay no taxes, which is very hard. And that assumes you pay no taxes on your dividends, which is kind of illegal. And that assumes with zero R&D for the next 10 years, I can maintain the current revenue run rate. Now, having done that, would any of you like to buy my stock at $64? Do you realize how ridiculous those basic assumptions are? You don't need any transparency. You don't need any footnotes. What were you thinking?"

Cbrain, CBRAIN.CO

Cbrain, CBRAIN.CO




11/2 2020 15:48 Martin7100 181645



Sandt, som skrevet, det kan vist udtrykkes mere KLART

Men HVORFOR cBrain, er der nogle der kan forklare mig det her? Lemmingeeffekten?

Værdiansættelsen er jo fuldstændig volaplyk!

Prøv at kigge på, hvordan der bliver købt i luk ALTID højere da jeg kiggede, det tyder på at man bevist og ulovligt laver mere end kurspleje!?




TRÅDOVERSIGT