Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

12 US swingtrade kandidater


83950 Markettimer 25/4 2020 18:31
5
Oversigt

Jeg har netop lige lagt en ny engelsk video op med 12 swing-trading kandidater fra det amerikanske marked.
Det sker, fordi mange har forespurgt på lidt kortere sigtede kandidater i dette marked, hvor ingen rigtigt ved, hvad retning vi skal i.

Men når det er sagt, så kan de også godt bruges til længere trades, idet det er sunde virksomheder. Og her kan man så bruge swingtrade-ideerne til at få et bedre entry med mindre risiko til sin lange trade.




26/4 2020 07:48 msn 083959



Hej Henrik, Kunne du ikke lægge et retur-link ind i bunde af dit opslag på FB, så man kan komme tilbage til tråden. Har ikke tænk mig at skifte til Chrome som nordnet anbefaler, hvis det kan gør os Mac/Safari bruge tilfreds. Tak,



26/4 2020 12:53 Markettimer 083967



Hej,
Jeg er ikke helt sikker på, hvad et retur-link er. Kan du uddybe?



26/4 2020 09:49 Henrikhot 183962



Meget lærerigt at se din video. Jeg har ikke så meget styr på tekniske analyser af aktier, men jeg må sige, jeg fik styr på mange af begreberne i din gennemgang af aktierne.
Jeg var især også glad for din forklaring/advarsel mod at lytte til aktieguruer, men at man skal fastholde sin egen strategi. Jeg er selv faldet i det huld, hvor jeg havde en strategi og pludselig udtalte en ekspert noget modsat, jeg solgte og mistede en gevinst på den konto????.



26/4 2020 12:54 Markettimer 183968



Hej Henrik,
Jeg er glad for at jeg kan hjælpe. Husk at der findes mange slags TA og min tilgang kun er en af mange.
Og ja, man skal passe på med at lytte alt for meget til guruer :−)



TRÅDOVERSIGT