Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

NinjaTrader Advanced Trade Management Technology


41221 MaxProfit 11/4 2011 19:34
1
Oversigt

Hej Forum,

Vi har mulighed for at bruge NinjaTrader i fremtiden og vil derfor lige spørge om der er nogle af vores medlemmer der bruger denne feature allerede ?

NinjaTrader Advanced Trade Management Technology


NinjaTrader is the preferred active trader platform for traders worldwide including our clients. We are pleased to offer NinjaTrader to our clients for many reasons but one great reason is that you can get started with NinjaTrader for Free! Why pay hundreds of dollars per month for products with less functionality when with NinjaTrader all you need is access to a real-time or historical data feed. You can also connect NinjaTrader to Kinetick, our preferred market data service, for free End-of-Day data!

http://theintentionaltrader.com/NinjaTrader.html

Free download of NinjaTrader

http://www.ninjatrader.com/download-registration.php





11/4 2011 22:02 renek 041225



Ham er makkeren bruger det vist nok

http://www.market-trends.net/



11/4 2011 22:30 actdk 041228



Bruger det efter rkhanens anbefaling..

Når man først får importeret sine emner og indikatorer og sat dem op i templates er det virkelig et godt program.

Mulighederne er store, og har langt fra fået sat tid af til at undersøge andet end chartdelen. Må jeg gøre en dag.

Er dog i tvivl om hvilken feature det er i vil tilbyde?



13/4 2011 18:17 JesperSL 041270



Hej MaxProfit

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dit emne. Jeg har også NT installeret.



14/4 2011 10:50 MaxProfit 041297



Hej Jesper,

Fint spørgsmål og jeg skal prøve at forklare så godt som muligt.
ProInvestor har den mulighed at lave en aftale med Ninja Trader i US, og på den baggrund ville jeg lige forhøre om der var tilslutning til dette blandt brugerne ? Johnsen du har ret i at deres database er nice, og ja vi får måske tilgang til den "gratis" :−)



14/4 2011 10:44 johnsen 041294



har skiftet til Ninja efter mange år med andet program.

Intet program bliver bedre end den kursdatabase man henter fra. Hvis jeres database er stabil og går laaangt tilbage ville det være rart med et plugin i programmet, så man kan hente fra jer.
Yahoo er lidt langsom og ofte ikke uptodate.

Ved godt at man kan BETALE sig fra en database; men jeg elsker alt der er GRATIS.



14/4 2011 21:08 Nippon1976 041319



Eneste problem med ninja er at det ikke er super brugervenligt, det tager pænt lang tid at sætte sig ind i........ De har en del web-seminare, hvilket hjælper



21/4 2011 11:25 tpdk 041543



Lyder interessant...Har selv NT installeret.



TRÅDOVERSIGT