Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Er Cannabismarkedet blevet én stor boble?


76190 Hans-Henrik Nielsen 20/9 2018 08:56
0
Oversigt

Så er det blevet tid til at tage et lille kig på Cannabis-aktierne, som mange af jer har spurgt til.
Det er "det nye sort" blandt spekulanterne. Men er der noget hold i disse firmaer? En af de seneste nye firmaer er steget med 1000% på 2 måneder.

Se min holdning til det her




30/9 2018 20:16 EliotSpitzer 176269



Ja - Cannabis markedet er overvurderet i mine øjne. Der er ingen tvivl om at der bliver et marked og nogle vil blive vinder på lang sigt. Men der er ikke patenter til at blokerer hinanden så jeg har svært ved at se at det ikke bliver noget der minder om fuldkommen konkurrance der vil drive priser ned til kost pris + lidt profit i en tal % satser. First moviers vil nok have et par gode år men jeg har svært ved at se den langsigtede case her.



30/9 2018 20:58 Helge Larsen/PI-redaktør 076270



Det er også min konklusion.



30/9 2018 21:02 Helge Larsen/PI-redaktør 076271



Er cannabis en skæv investering? Det er titlen på den store sektoranalyse jeg skrev til Dansk Aktionærforening i 2017. På mandag d. 1 oktober giver jeg et investorperspektiv på markedet for cannabis som medicin i Dansk Arkitektur Center, København ved STENOCARES investormøde i forbindelse med den kommende børsnotering:

Program og tilmelding: https://lnkd.in/eZWVFqY




TRÅDOVERSIGT