Brøndby indkalder til ekstraordinær generalforsamling snarest
04-11-10 kl. 4/11 2010 15:58 | Brøndby IF 2,78 (-2,46%)
Bestyrelsen for Brøndbyernes IF Fodbold indkalder snarest muligt til ekstraordinær generalforsamling. Samtidig beklager bestyrelsesformand Per Bjerregaard, at Kurt Larsen, Niels Roth og Ole Staxen har valgt at udtræde af bestyrelsen, og at administrerende direktør Ole Palmå har valgt at opsige sin stilling.
Per Bjerregaard vil ellers ikke kommentere på dagens begivenheder i direktion og bestyrelse.
- Vores aktionærer har krav på at få mine kommentarer først, og de vil falde på den ekstraordinære generalforsamling. Derfor har jeg ikke yderligere kommentarer, siger bestyrelsesformand Per Bjerregaard.
(RB-Børsen: Tlf: 33300335, E-mail: [email protected], www.rb-borsen.dk )
Skriv en kommentarer til denne artikel:
Send kommentar

Se flere nyheder om Brøndby IF



