Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Brøndby indkalder til ekstraordinær generalforsamling snarest

04-11-10 kl. 4/11 2010 15:58 | Brøndby IF 2,78 (-2,46%)

Bestyrelsen for Brøndbyernes IF Fodbold indkalder snarest muligt til ekstraordinær generalforsamling. Samtidig beklager bestyrelsesformand Per Bjerregaard, at Kurt Larsen, Niels Roth og Ole Staxen har valgt at udtræde af bestyrelsen, og at administrerende direktør Ole Palmå har valgt at opsige sin stilling.

Per Bjerregaard vil ellers ikke kommentere på dagens begivenheder i direktion og bestyrelse.

- Vores aktionærer har krav på at få mine kommentarer først, og de vil falde på den ekstraordinære generalforsamling. Derfor har jeg ikke yderligere kommentarer, siger bestyrelsesformand Per Bjerregaard.

(RB-Børsen: Tlf: 33300335, E-mail: [email protected], www.rb-borsen.dk )




Der er endnu ikke skrevet nogen kommentarer til denne artikel.

Skriv en kommentarer til denne artikel:


Send kommentar


Kursinfo - Brøndby IF

PRIS 2,78
ÆNDRING -0,07 (-2,46%)
ÅBEN 2,76
SIDSTE LUK 2,85
DEBAT -
OMX Børsmeddelelser

RELATEREDE NYHEDER