Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER

Abbott Labs: Medicinalgigant betaler 7 mia. i bod

21-10-11 kl. 21/10 2011 13:35

Medicinalfirmaet Abbott Laboratories, der er blandt verdens største, har indgået et forlig i en sag om ulovlig markedsføring.

Abbott Labs skal betale i alt 1,3 mia. dollar - svarende til 7 mia. kr. - til den amerikanske regering og 24 delstater, i en sag som handler om ulovlig markedsføring for epilepsimidlet Depakota.

Det skriver Bloomberg News med henvisning til kilder med kendskab til sagen.

Mathias Stigsgaard +45 33 30 03 35 Ritzau Finans




Der er endnu ikke skrevet nogen kommentarer til denne artikel.

Skriv en kommentarer til denne artikel:


Send kommentar