Debat
Velkommen til en saglig, levende og venlig aktiedebat, chat, analyser og finansnyheder på ProInvestor.com samt i vore 32 Facebookgrupper og på Twitter.
POPULÆRE INDLÆG
MEST LÆSTE
Seneste nyheder
Aktiedebat
| TID | Artikel | Bruger |
|---|---|---|
| 8 timer siden | How investors are approaching Europe's record-brea... | bb8 |
| 18 timer siden | Jeg kan være bekymret for, at havvindmøller er alt... | Cupcake |
| 18 timer siden | Ej at forglemme, at Equinor for et par dage siden ... | Cupcake |
| 18 timer siden | Jens Løgstrup er Ulven i fåreklæder (link) | Cupcake |
| 20 timer siden | Jeg har valgte at købe lidt mere Klarna, og måtte ... | Hyst |
| 21 timer siden | Hej bb8 Det er i hvert fald længere end på et års ... | Hanibal |
| 23 timer siden | @Hanibal Er det med henblik på en hurtig ISS-kurs-... | bb8 |
| 26/6 2026 16:59 | Jeg kan tilføje, at Marketscreener har også "... | doodha |
| 26/6 2026 16:19 | Har byttet Scandinavian Tobacco Group ud med ISS | Hanibal |
| 26/6 2026 15:40 | Novo nærmer sig plus for året 26/6 17:04 En god ... | ProInvestorNEWS |
| 26/6 2026 15:10 | Her i logaritmisk: (Og mens jeg postede den, blev ... | doodha |
| 26/6 2026 14:45 | Jeg lavede forleden et bud på en mulig trendkanal ... | doodha |
| 26/6 2026 13:31 | "Lidt livstegn" - jeg kan lide udtrykket - patient... | Hyst |
| 26/6 2026 13:30 | Ups! Figuren er taget fra udsendelsen... | Cupcake |
| 26/6 2026 12:20 | AL Sydbank ser fortsat aktieoptimisme trods gevins... | Helge Larsen/PI-redaktør |
| 26/6 2026 11:01 | Anavex Lidt livstegn - Form 8-K vedr. generalforsa... | Tasso1 |
| 26/6 2026 08:50 | Nøgle-supportniveauer (baseret på chart + aktuel a... | StockBull |
| 26/6 2026 08:31 | Mere sandsynlige drivere for den seneste/nuværende... | StockBull |
| 26/6 2026 07:10 | US-finanshus advarer mod boble-risiko i Nasdaq big... | Helge Larsen/PI-redaktør |
Aktivitet
| TID | Bruger | Aktivitet | |
|---|---|---|---|
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Novo nærmer sig plus for året 26/6 17:04 En god ... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Novo havde lille receptfald for Wegovy-tablet i si... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Ud fra de recept-tal, der er blevet delt herinde, ... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Ugekommentar: Analytikerne læser Novo-casen forker... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Nøgle-supportniveauer (baseret på chart + aktuel a... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Mere sandsynlige drivere for den seneste/nuværende... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Ups! Figuren er taget fra udsendelsen... |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | Cool figur! Vedhaeftet nogle flere figurer. |
| 6 timer siden | B.Andersen | kan lide | AI bubble is the biggest in American history |
| 7 timer siden | doodha | kan lide | Ej at forglemme, at Equinor for et par dage siden ... |
| 8 timer siden | bb8 | Skriver | How investors are approaching Europe's record-brea... |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Jens Løgstrup er Ulven i fåreklæder https://proinv... |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Hej bb8 Det er i hvert fald længere end på et års ... |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | @Hanibal Er det med henblik på en hurtig ISS-kurs-... |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Har byttet Scandinavian Tobacco Group ud med ISS |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Vestas vinder kæmpeordre i USA 26/6 06:34 Vestas... |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Vestas: USA markedet lever...anonymt |
| 10 timer siden | Helge Larsen/PI-redaktør | kan lide | Ørsted Investorerne holder vejret |

